Inte Alltid Stark

MS warrior. Lipstick junky. American football huligan. Musik älskare. Mjölkoholist.

Hallå bloggen!

Publicerad 2016-12-23 07:38:25 i Allmänt,

Var ett tag sen jag fick till ett inlägg nu. 
Jag har helt enkelt haft häcken full med livet.
Jag är fortfarande über trött och nickar tagentbordet med jämna mellanrum. Jag har fortfarande problem med rörligheten i kroppen. Och som så många andra med MS har jag även problem med andningen nu också.. Inte varje dag.. men det räcker med 5minuter... Sjuuuukt obehaglig känsla. 
Som om någon håller ett stadigt strypgrepp på en hela tiden.. Jag får ner luft i lungorna men det är KÄNSLAN av att inte kunna andas.. Svårt att förklara.. men ja.. Jag andas, men det KÄNNS som jag inte kan det.. If that makes sense? Förmodligen inte. 
 
Jag längtar till våren nu. Head coach för Örebro Black Knights uppdaterar hela tiden om nya signingar inför kommande säsongen.. Och jag väntar hela tiden på att det ska dyka upp en Pontus Messing OL där... Men det verkar kört. Så sjukt tråkigt. Det är ju trotts allt pga honom jag blev involverad i laget. Fina vän.. 
Två andra jag kommer sakna SJUKT mycket är förra årets importer, Jawaugn och Knox.
Mina två homies. Vi kom ändå varandra rätt nära under förra säsongen och det kommer att vara tomt utan dom.
 
Det är julafton imorgon.. NADA julkänsla.. och från vad jag hört ska det tydligen regna imorgon... Åh... kul.
Jag spenderar julen med Sandra för 3e året nu och det kommer bli perfekt.
Min allra bäsa vän. Tack för att du finns.

Nu ska jag försöka jobba lite.
Har precis bytt uppdrag från Capgemini, till ICA's huvudkontors reception. 
Här trivs jag som fan!

Nå väl. God Jul alla! 

Puss å sånt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela