Inte Alltid Stark

MS warrior. Lipstick junky. American football huligan. Musik älskare. Mjölkoholist.

Skjut mig

Publicerad 2016-12-07 09:22:00 i Allmänt,

Modiodal/Modafinil.. Nope, no thanks, not for me.
Galet sur, irriterad och frustrerad på den helvetesmedicinen.
Var ju meningen att jag skulle få en medicin som höll mig vaken på jobbet... Inte en medicin som gör mig ännu tröttare, ger mig ångest och gör mig hög!
DET, är inte tympligt på en arbetsplats.. Jag har återkoppling med min läkare nästa vecka och då hoppas jag att jag kan få rätsida på detta och få den hjälpen jag behöver.
Inte Ipren för min stelhet, och narkolepsimedicin med 72 biverkningar för min trötthet.
Jag vill ha en sjukgymnast för min stelhet, och Ritalin för min trötthet. 
Svårare än så ska det bannimej inte vara.
Jag vill även ha en medicin som gör att jag inte behöver kissa 78ggr på en kvart och jag vill DEFINITIVT, deeeeefinitivt.. ha en stamcellstransplantation. Tack å bock.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela