Inte Alltid Stark

MS warrior. Lipstick junky. American football huligan. Musik älskare. Mjölkoholist.

I see you

Publicerad 2016-11-25 07:38:53 i Allmänt,

Idag är det fredag. Fredag och löning!
Jag smet förbi espresso house påväg till jobbet och plockade upp en av årets "julkaffe". Gingerbread cookie latte.
Men hallå liksom!

Jag vill bara ta lite tid och uppmärksamma lite vänner i allt mörker.
Jag vet att jag inte alltid är as grym på att peka ut er.. Men jag ser er, jag hör er och jag är tacksam!
Det är väl speciellt min fina Anna i stockholm, mitt eviga Norrlandsguld och Sanna!
Anna har jag nämnt ett flertal gånger här i bloggen.. Ni vet.. hon med en mamma som också har MS.
Jag vet ärligt inte hur jag skulle klara mig utan dig och din mor.
Och Norrland.. Norrland har faktiskt ett namn hon med... Anna.. men för sakens skull så kallar vi henne Norrland.
Jag och Norrland gick på gymnasiet tillsammans.. vi ses inte ofta, hörs inte ofta.. Men tamejfan den människan hör av sig och ställer upp när det väl gäller och när alla andra försvinner bort. Du är så sjukt jävla uppskattad! Mitt fantastiska Norrlands guld!
Och Sanna då.. Fantastiska magiska människa.. Vilken planet kom du ifrån?
För du är verkligen inte från samma planet som vi andra. Du är magisk.. det är de enda viset jag kan beskriva dig på. Magisk. Tack för allt du gör för mig. Jag skulle aldrig, ALDRIG tveka på att gengälda dig.
Det är såkart några till som finns där.. Men vi är alla vuxna här.. Ni vet vilka ni är, och det gör definitivt jag med. Och jag älskar er. Även om jag vet att det bara är 2 av er som läser bloggen haha, och det är inte för att jag frågat er, utan det är för att ni kommenterat och frågat om saker jag skrivit här. I see you! PUSS!
 
Idag ska jag till stockholm och hälsa på Anna! Det blir en avslappnad helg med lite mys.
Ska även träffa mina två Jennifer. Jennfa och Jeffa. Söndag ska det mysas bebis med Jeffas lilla prins jag längtar sönder mig efter dom där kinderna! Gaaah!

Oh well..
 
Idag är en bra dag.
Ska avsluta inlägget innan jag blir sur över något!
 
Puss å sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela