Inte Alltid Stark

MS warrior. Lipstick junky. American football huligan. Musik älskare. Mjölkoholist.

Hallabaloo

Publicerad 2017-02-28 15:00:18 i Allmänt,

Inte för att jag brukar planera mina dagar sådär i detalj, men idag har det varit högt och lågt känns det som.
Började dagen på Manpower kontoret på stan. Direkt på morgonen så kom en av chefern fram och bad mig hålla ett litet föredrag om hur det är att vara ambulerande konsult för ett bemanningsföretag, det var jätte kul.
Att stå och tala inför folk har aldrig rightigt varit min grej, men YOLO... som ungdommarna säger. Haha.
Strax innan lunch kom en av konsult cheferna fram och frågade om jag kunde ta  mig til Östermälarstrand och hålla låda i receptionen där under eftermiddagen.
Flexibel människa som man är, så är det ett givet.
Jag hade bokat in en lunchdate med Maria som jag styrde upp först.
Så nu sitter jag här i en reception på Östermälarstrand och trivs rätt bra.
Trevligt folk, lugnt och stilla. Och bara 600m till gymmet när jag slutar.
Perfekt.
Idag är det dessutom Fettisdagen.. Och vem tror ni har ätit säma.. INTE jag iallafall!!
Jag blev bjuden på sämla här på kontoret men Nix.
Jag åt en sämla för tre  veckor sedan med BFF, det får räcka för i år.
 
Nu ska jag glo aftonbladet lite innan det är dags att packa ihop.

Puss å sånt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela